Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".
Уважно перевіряйте товар ПРИ ОТРИМАННІ на пошті. При виникненні будь-яких питань дзвоніть за телефоном: +38 063 200 09 50.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Ви не можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар був у вживанні, має сліди використання, втратив товарний вид;
- пошкоджене заводське пакування;
- товар відноситься до наступних категорій: зубні щітки, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці (згідно із Законом "Про захист прав споживачів")
Терміни, умови та порядок повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Покупець має повідомити продавця про намір повернути або обміняти товар.
Повернення товару здійснюється через Нову пошту на відділення №8 м.Одеса (вул. Геннадія Афанасьєва, 3/5) або через Укрпошту на відділення 65033, м. Одеса, вул. Желябова, 4А або безпосередньо в магазин за адресою: м. Одеса, вул. Желябова, 4-Б
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок замовника.
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам інший товар або гроші на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.